S'ha suspés la vaga; s'ha postposat la vaga; s'ha congelat la vaga; la vag ha fet vacances (és a dir tornar a treballar, paradoxa).
Doncs sí, després de tant de dia de vaga torne a la faena: divendres més 5 dies més i després amb el curs acabat, preparar el curs que ve, amb la vaga recuperada.
Certament tinc un mal regust, m'ha deixat malament el cos: no tot han de ser els diners, sinó per al sensació d'impotència d'una Conselleria que s'ha mostrat injusta, prepotent, roda i volta, mala persona física i jurídica.
Tornem a la faena i tornarem a la vaga.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada