dimecres, de febrer 15, 2012

Coll amunt

La setmana que ve torna a convocar-se una manifestació a València. Sóc pessimista i em fa la sensació que no hi acudirà tanta gent com a la de gener.

Altrament, hui hem xarrat els companys del departament i m'he assabentat d'unes quantes idees pel que fa a les mesures que cal prendre per tal d'aprovar els alumnes i reduir el fracàs escolar. De moment no dic res, no siga que em passe com el meu amic Josep i em denuncien per no respectar el secret professional, però m'he entristit molt, i fet i fet ja no tinc confiança (dir-li fe seria molt poc laic...) en aquesta societat. És injust fer la metonímia en aquest cas (la part pel tot), però atenent els senyals la nostra massa de la societat s'amaga davall terra. És dur descobrir que els nostres superiors tenen molta por de l'informe PISA i sembla que cal passar-lo sí o sí.

Agre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada