dijous, de març 21, 2013

Decadència social i política

Com més va més augmenta el meu desconcert en els temes de la crisi econòmica i política del PP. Em sent insegur de veure que vés a saber si em llevaran diners per tenir els diners estalviats, però també em sent estafat i burlat pels casos de Bárcenas i de Sepúlveda. Roda i volta, sembla que aquests dos hòmens s'enduran un pessic més que obscé de diners per haver estat despatxats presumptament de manera il·legal: l'u gairebé un milió d'euros i l'altre més de 200.000.  Tanmateix, ço que m'endenya més, ço que em fa sentir més imbècil és que aquests diners que haurà de pagar el PP, al remat, vénen a l'engrós de les subvencions estatals als partits polítics: comptat i debatut, segons les informacions que passegen per internet, un 85%.

Atenció: un 85% dels diners d'un partit vénen dels diners públics! És a dir, que si és cert açò, dels meus imposts que pague amb el meu sou (i que ha estat retallat tot pel sacrifici del país) he de pagar damunt encara les indemnitzacions a aquesta gent, per aquest transvasament imposts-finançament públic als partits.

De veres, no és vergonyant aquest tocat? ¿Com encara els militants del PP, els votants del PP, poden tenir la consciència tranquil·la?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada