dissabte, de juny 14, 2008

Tornada als escenaris

Ahir el grup de recitadors del Verger Tràfex va realitzar un recital poètic. Després d’un silenci de 4 anys sense fer cap activitat en conjunt (bé, jo sí que he participat en alguns recitals, però m’ha dit una de les components del grup que eixes actuacions no compten per al currículum del grup, que eixes són meues), després d’aquests quatre anys, doncs, Tràfex va tornar anit a l’escenari, amb el recital que vaig defensar a Leicester l’abril passat. No va ser una lectura de poemes habitual, sinó que hi vam incorporar música, imatges i vídeo. Va ser una proposta un poc arriscada, ja que no vam tenir temps per a assajar, i els mitjans tècnics i materials no ens van acabar d’arredonir la cosa: tots sabem que els poblets menuts tenen aquestes mancances de mitjans. Tanmateix, he de dir que el recital va eixir molt bé malgrat aquestes mancances. Des de la meua part del grup, vaig gaudir en la recitació, perquè va poder vindre una de les poetesses que recitàvem, la Maria Josep Escrivà (l’altra, la Isabel Garcia Canet, no podia venir). També m’ho vaig passar bé, perquè vaig poder sentir que altri llegia poemes meus (per tant, ja no els llegia jo a soles només); de retruc vaig poder ensenyar les propostes amb vídeos i imatges que estic fent per ara.

L’acte va durar uns tres quarts d’hora i va anar rapidet, amb la qual cosa em va fer al sensació que no es feia pesat. Vaig gaudir de veure com la sala on vam actuar es va omplir (encara que només amb gent del Verger), malgrat l’hora i el dia que es feia, un divendres passades les deu de la nit. A aquells que vau venir (més especialment pares i amics), gràcies per fer-nos companyia, i aquells que no, mala sort, haver vingut.

7 comentaris:

  1. homeee... jo hauria anat però em va fallar el pont aeri Vilanova-Verger... :P

    A veure si en algun moment de la vida et puc veure recitant i fent cosetes d'aquestes!

    M'alegre que el balanç siga positiu.

    ResponElimina
  2. És el problema que té aquest país, amb uns mitjans de transport deficitaríssim. Ara que, tenint zeppelin com en tens, no entenc encara com no vas poder vindre...

    ResponElimina
  3. correccions: deficitaríssims i zeppelí

    ResponElimina
  4. Si feu alguna coseta durant l'estiu, a veure si avises amb temps, Dospoals, que a mi també m'agradaria molt anar-vos a veure i escoltar.

    ResponElimina
  5. No crec que farem res d'estiu. De totes maneres ja et tidré informat.

    ResponElimina
  6. a mi m'hauria agradat anar-hi també.. fins I tot per la poesia.

    ResponElimina